Corporate Design

PROBIO spice manufactory

The traditional brand PROBIO, founded in 1954, instructs wertmarke to do a relaunch of their logo and to develop a new overall brand presence for the repositioning of their high-quality organic spices. From packaging to brochure: PROBIO now represents itself in a modern and fresh design.

Zurück zur Übersicht
Probio logo
Probio broschueren
Probio visitenkarte

design concept

In the focus of their new presence are atmospheric photographs of the organic spices. Exposed on white background they function as an eye- catcher on every communication tool: tag, the specially built box, broshure and exhibition stand carry the new look, which is emotionally supported by the carefully selected handwriting.

1404x990
Probio mailing
Probio bildsprache
Probio packaging
Probio messestand

Corporate Design

further interesting projects

Canada meets Hamburg

Canada meets Hamburg Packaging

Für das Packaging-Design kombinierte wertmarke mit KI-generiertem Key-Visual
die Hamburger Stadtsilhouette – von der Elbphilharmonie bis zur Köhlbrandbrücke –
mit der kanadischen Landschaft Okanagans.

Commerzbank AG

Commerzbank AG Corporate Design

The coporate design guidelines for the new face of the Commerzbank were given according to their motto "ideas forward". In this process wertmarke edits all print media, defines future guidelines...

Störtebeker Merchandise

Störtebeker Merchandise Product Design

Störtebeker ist mehr als ein Craftbier. Die Dachmarke steht für Echtheit und Natürlichkeit. Attribute, denen wertmarke...

Störtebeker Brauquartier - Sudhaus

Störtebeker Brauquartier - Sudhaus Interior Design

In der Braumanufaktur von Störtebeker kann man Bier genießen – und verstehen. Im alten Sudhaus, das von wertmarke neu gestaltet wird, startet...

get in touch with wertmarke

Contact

wertmarke hamburg GmbH
Alte Druckerei
Bahrenfelderstr. 73b

D-22765 Hamburg

Inquiries