Packaging

Störtebeker Brauspezialitäten

The new packaging concept in combination with the North German key visual of a cog on the rough sea and the red Störtebeker-flag causes an authentic overall impression. The myth is blended into a visual world which binds the past and present in a vivid way.

Zurück zur Übersicht
Unbenannt 1
Unbenannt 6
Unbenannt 2

Packaging concept

In order to allow a high flexibility in the development of new innovative beer brands, an individual concept of colors was chosen. A vast range of gift sets that conduct the nordic character add to the merchandising sector of the manufactory. The newly developed beer crate by wertmarke received a very positive feedback and was priced by several national and international design juries. Within a few months the beer crate was out of stock, as costumers liked to keep it at home.

1404x990
Unbenannt 3
Unbenannt 4
Stoertebeker mein karton
Unbenannt 5

Packaging

further interesting projects

Visueller Auftritt für ein bundesweites Bier-Event

Visueller Auftritt für ein bundesweites Bier-Event Corporate Design

Das Logo in den Nationalfarben lässt keinen Zweifel: Störtebeker sucht den den besten Hobbybrauer – und zwar bundesweit...

Ebbe & Flut

Ebbe & Flut Packaging

Wahre Kreativität zeigt sich erst innerhalb eines eng gesteckten Rahmen. Diese Erfahrung macht wertmarke bei der Gestaltung der Verpackung des..

Unternehmenswerte sichtbar machen

Unternehmenswerte sichtbar machen Corporate Design

Die persönlichen Werte immer vor Augen haben ‒ das gelingt leichter, wenn sie ein Profi gekonnt in Szene setzt. Zusammen mit der Unternehmensberatung 7e Vision & Partner begleitet wertmarke seit 12 Monaten den Wertfindungsprozess der Störtebeker Braumanufaktur.

VIVOTEC

VIVOTEC Corporate Design

Client and VIVOTEC- owner Hubert Verhak is the inventor and worldwide patentee of O2- technology in the food...

get in touch with wertmarke

Contact

wertmarke hamburg GmbH
Alte Druckerei
Bahrenfelderstr. 73b

D-22765 Hamburg

Inquiries