Corporate Design

PROBIO spice manufactory

The traditional brand PROBIO, founded in 1954, instructs wertmarke to do a relaunch of their logo and to develop a new overall brand presence for the repositioning of their high-quality organic spices. From packaging to brochure: PROBIO now represents itself in a modern and fresh design.

Zurück zur Übersicht
Probio logo
Probio broschueren
Probio visitenkarte

design concept

In the focus of their new presence are atmospheric photographs of the organic spices. Exposed on white background they function as an eye- catcher on every communication tool: tag, the specially built box, broshure and exhibition stand carry the new look, which is emotionally supported by the carefully selected handwriting.

1404x990
Probio mailing
Probio bildsprache
Probio packaging
Probio messestand

Corporate Design

further interesting projects

Störtebeker Brauspezialitäten

Störtebeker Brauspezialitäten Movies

Störtebeker‘s brewing specialties prove quality, the art of brewing and diversity. Owner Jürgen Nordmann set the goal to confront his costumers on eye-level. Wertmarke develops...

Störtebeker Whisky

Störtebeker Whisky Packaging

Für die Störtebeker Whisky-Kategorien KLASSIK & LIMITIERT kreiert wertmarke ein neues Packaging und Corporate Design...

kunstschule-wandsbek.de

kunstschule-wandsbek.de UI/UX-Design

Communication on eye-level is the overall motto! Direct quotes and snapshots of the everyday life at the KW shape the website. Together with a new logo developed...

Bio-Biergenuss aus dem hohen Norden

Bio-Biergenuss aus dem hohen Norden Packaging

Ein erfrischendes Prost mit der grünen Flasche – dem neuen Stralsunder BIO-PILS. Mit diesem Bier lässt sich nicht nur der Moment mit Freund*innen einfangen, sondern auch die Kraft der Natur, denn die ist in den Zutaten enthalten.

get in touch with wertmarke

Contact

wertmarke hamburg GmbH
Alte Druckerei
Bahrenfelderstr. 73b

D-22765 Hamburg

Inquiries